Klachtenregeling

KLACHTENREGELING

De meeste mensen zijn heel tevreden met de coaching, therapie en begeleiding vanuit praktijk CeeYu. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent en zelfs een klacht heeft. Praat hierover met mij, dat heb ik graag, want dat geeft duidelijkheid, openheid en begrip. Het biedt mij de mogelijkheid om zaken uit te leggen of zaken te verbeteren. Mocht een onderling gesprek niet voldoende zijn, dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Als u op deze link klikt komt u op de juiste pagina van Quasir terecht.

Via Quasir wordt een professionele en onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesteld. Mocht u na bemiddeling door de klachtenfunctionaris nog niet tevreden zijn, dan kunt u door naar de Geschilleninstantie, ondergebracht bij de stichting Zorggeschil. De uitspraak van de Geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie over de klachtenprocedure: De klachtenregeling van CeeYu praktijk kunt u hier vinden. Deze regeling is conform de eisen van de Wkkgz.

Share by: