KLACHTENREGELING
De meeste mensen zijn heel tevreden met de coaching, therapie en begeleiding vanuit praktijk CeeYu. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent en zelfs een klacht heeft. Praat hierover met mij, dat heb ik graag, want dat geeft duidelijkheid, openheid en begrip. Het biedt mij de mogelijkheid om zaken uit te leggen of zaken te verbeteren. Mocht een onderling gesprek niet voldoende zijn, dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Als u op deze link klikt komt u op de juiste pagina van Quasir terecht.
Via Quasir wordt een professionele en onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesteld. Mocht u na bemiddeling door de klachtenfunctionaris nog niet tevreden zijn, dan kunt u door naar de Geschilleninstantie, ondergebracht bij de stichting Zorggeschil. De uitspraak van de Geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie over de klachtenprocedure: De klachtenregeling van CeeYu praktijk kunt u hier vinden. Deze regeling is conform de eisen van de Wkkgz.
Praktijkgegevens
Tel: 06 47246518
Adres: Eendrachtstraat 16, 3784 KB Terschuur
Mail: maarten@ceeyu.nl
KvK: 27293043 (Zilver Personal Touch)
BTW nummer: NL001740868B89
Lid van de NVTA, CRKBO gecertificeerd
© 2023 CeeYu praktijk
Dinsdag: 09.30 - 21.00 uur
Woensdag: 09.30 - 22.00 uur
Donderdag: 09.30 - 21.00 uur
Locatie: praktijk in Terschuur of Utrecht Leidsche Rijn (woensdagmiddag en -avond)